Levering af reklamer og tilbudsaviser

Har du ved en fejl modtaget reklamer eller tilbudsaviser, som du ikke burde?


Der kan være 2 væsentlige årsager til dette:

1 - Det er ikke din adresse, der er påtrykt omslaget

Der er her tale om en omdelingsfejl. Vi ønsker at få registreret alle omdelingsfejl, så vi håber, at du vil bruge tid på at indgive en reklamation her, således at vi løbende har mulighed for at optimere omdelingskvaliteten.

2 - Din adresse er ved en fejl påtrykt et NejTak+ omslag

Har du ikke bestilt NejTak+, kan der være tale om en oprettelses/registreringsfejl eller en nylig fraflytning. Derfor bedes du venligst kontakte os på telefon 88130288 mandag 9.00-14.00, tirsdag, onsdag, torsdag 9.00-12.00 og fredag 9.00-14.00. Alternativt kan du sende os en mail på kontakt@minetilbud.dk

Bemærk at omslaget kan indeholde medlemsblade som du har tilmeldt dig.

Vi beklager ulejligheden og takker samtidig for din hjælp.